Facebook v současné době přináší řadu nejrůznějších novinek, nad kterými se nestačíme divit. Řada novinek je naprosto nevídaná a nevítaná, ale řada z nich nás poměrně překvapila. Překvapila nás například velice příjemné zlepšení fotoaparátu, konkrétně možnost panorámata v aplikaci Facebook. Co nás však znechutilo, jsou reklamy, které se nám dostávají do Messengeru. Nicméně je nutné podotknout, že zatím převažují ta pozitiva nad negativy. Velkým plusem je totiž nová videoplatforma!
Facebook je aktuálně lídrem ve světě sociálních sítí, ale jenom málokdo si uvědomuje, jaká se na takovou jedničku klade zodpovědnost. Přece jenom udržet si vedoucí místo je ve světě plném sociálních sítí naprosto nemožné, ovšem Facebook to s přehledem zvládá. Asi hlavně kvůli nově rozbíhající se platformě, kterou se rozhodl uvést mezi svými novinkami. Ta totiž přilákala mnoho uživatelů, i když se teprve rozbíhá.
Jedná se o typ médií
Lidé se hrnou do Facebooku hlavně proto, že ještě nevědí, co taková videoplatforma v sobě nese. Jedná se vlastně o jakýsi typ médií. Do mobilní, ale také i webové aplikace přibude sekce Watch, kde budete moct sledovat partnery sociální sítě – tedy jedná se o jakýsi nosič reklamy.
Možná je z vás řada zklamaná, ale není proč. Pokud jste přestali tuto sociální síť navštěvovat hlavně kvůli velkému množství reklam, pak se k ní můžete zase vrátit, protože reklamy se stáhnou právě do této sekce Watch.
Ovšem i partnerská videa mohou být super!
Pokud si však myslíte, že se bude jednat o klasickou podobu reklamy, tak se pletete. Bude se jednat o dříve zmiňované seriály, které však budou spojeny právě s partnery této společnosti. Budou to často i živé přenosy, ale mnohdy to bude připravený materiál, který bude organizován do jednotlivých sérií (jako to bývá u klasických televizních seriálů), které budou mít svých několik dílů.